نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله رفح خبرداد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است رئیس انجمن هسته‌ای ایران: تولید ۲۰ هزار مگاوات برق اتمی را دنبال می‌کنیم رئیسی در دیدار با بارزانی: عراق و اقلیم کردستان مانع استفاده از خاک این منطقه علیه ایران شوند رئیس سازمان انرژی اتمی: آماده مشارکت و همکاری‌های علمی با کشور‌های دیگر هستیم گروسی وارد تهران شد گزینه‌های اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ امیرعبداللهیان با نیچروان بارزانی دیدار کرد حضور سفیر عربستان در تهران در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای اصفهان + فیلم شکوه یک انقلاب و تغییر دنیا اطلاع‌رسانی صادقانه باعث افزایش تعداد رأی‌دهندگان شده است دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود+ فیلم رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران حج: جمهوری اسلامی در پشتیبانی از فلسطین منتظر کسی نماند و نمی‌ماند | حج امسال، حج برائت است لاوروف: هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد ابراز نگرانی رییس سیا از مشارکت ایران و روسیه حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه رئیس‌جمهور: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
سرخط خبرها

انفجار و تیراندازی در جریان برگزاری نشست علما در کابل | وزارت داخله طالبان تکذیب کرد + فیلم

  • کد خبر: ۱۱۴۸۹۸
  • ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
انفجار و تیراندازی در جریان برگزاری نشست علما در کابل | وزارت داخله طالبان تکذیب کرد + فیلم
همزمان با برگزاری «نشست بزرگ عالمان دینی» در خیمه لویه جرگه کابل، پایتخت نشینان از وقوع چند انفجار و تیراندازی پیاپی در حوالی این اجلاس خبر دادند. در همین حال وزارت داخله اما هرگونه انفجار و درگیری را تکذیب کرده‌ است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بر بنیاد گفته‌های ساکنان ناحیه چهارم کابل، درگیری حوالی ساعت ۱۲:۴۰ روز پنجشنبه (نهم سرطان-تیر) آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

فیلمی از درگیری در نزدیکی خیمه‌ لویه جرگه در کابل

ویدیوهایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده نیز حاکی از شلیک سلاح‌های سبک و سنگین در این منطقه می‌باشد.

با این وجود «عبدالنافغ تکور» سخنگوی وزارت امور داخله طالبان وقوع انفجار و درگیری در این منطقه را رد می‌کند.

او در ادامه گفته است که نشست بزرگ عالمان دینی با نظم و امنیت جریان داشته و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

در همین حال؛ «ذبیح الله مجاهد»؛ سخنگوی امارت اسلامی نیز در توییترش نوشته است که در اطراف گردهمایی هیچ کدام مشکلی وجود ندارد. نیروهای امینتی بر یک محل مشکوک چند فیر(شلیک) کرده‌اند، دیگر تشویشی وجود ندارد.

همزمان، جریانی موسوم به «جبهه‌ ملی آزادگان» ادعا کرده که این حمله کار نیروهای این جبهه است.

در خبرنامه‌ این جبهه آمده که این حمله به هدف از بین‌ بردن طالبان راه‌اندازی شده است.

منبع: صدای افغان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->